dimarts, 3 de novembre del 2009

Exposició: Resistents i deportades

La setmana vinent farem una visita a aquesta exposició de l'associació Amical de Mauthausen que s'ha instal·lat a l'institut. Aquesta visita es farà en format gimcama en l'horari que tot seguit s'exposa:

1rA - Dimarts 10 a les 13:00
1rB - Dimecres 11 a les 8:30
1rC - Dilluns 9 a les 8:30
1rD - Dimarts 10 a les 11:00
1rE - Dilluns 9 a les 16:30

És una exposició que tracta sobre la història de la resistència i la deportació femenina, a partir de la trajectòria de dones de diferents nacionalitats d’Europa, i en la història i evolució del camp de Ravensbrück. El contingut de la mostra combina informació històrica amb textos i dibuixos extrets d’obres de les pròpies deportades.

3 comentaris:

Adrià Bautista 1er C ha dit...

ARA ENTENC PERQUÈ ENS HAN FET UNA ENTREVISTA SOBRE AQUEST TEMA ELS DE TERCER!

aLmaa ha dit...

Buaa... Jo m'he llegit el Diari d'Anna Frank i... Simplement és espantós el que van fer als camps de concentració...

Recomano aquest llibre!!



Adeeeu!

Lídia 1rC ha dit...

hola adrià tinc una pregunta per tu de debo van fer aquestes enquestes?
perque a mi en van fer una sobre la celiaquia ja que jo soc celiaca, i una altra d'igualtat de sexes pero aquesta jo n le vist ni n'e escoltat que en parlessin
de debo van fer aquesta enquesta?