dissabte, 21 de novembre del 2009

Concurs Fem matemàtiques 2010

El FEM MATEMÀTIQUES és un concurs de resolució de problemes.

La primera fase consisteix a resoldre ...


... en equips d'entre tres i quatre persones.

Cada grup haurà d'elaborar un informe clar i polit amb la resolució de cadascun dels 3 problemes on hi haurà:
  • els membres del grup,
  • les reflexions,
  • les estratègies,
  • les proves,
  • els càlculs,
  • les verificacions, ...
Si esteu interessats formeu un equip (podeu barrejar tutories!) i inscriviu-vos mitjançant un comentari en aquesta mateixa entrada on hi hagi la llista de membres del grup. Feu-li-ho saber també al Joan i mirarem d'organitzar-ho perquè sigui el màxim de còmode, motivador, engrescador, enriquidor, divertit, profitós, ... .

15 comentaris:

Alícia Díaz Gámez ha dit...

Hola Joan!

Voldria saber si en aquest concurs hi ha algun premi o alguna cosa per l'estil, ja que voldria participar però si hi haguès algun premi ho faris amb més motivació. :P


Gràcies i adeuu !


Alicee...[*]

Lídia 1rC ha dit...

hola alicia vols anar amb mi?

Alícia Díaz Gámez ha dit...

Valee Lidia!!

aLma ha dit...

Holaa!
Jo ja tinc grup, i som:

-La Míriam de 1rA
-La Marta de 1rA
-La Yaiza de 1rB
-I jo, l'Alma de 1rD



Adeeeu!


aLmaa...[**]

Daniel 1D ha dit...

Hola! soc el Dani de 1D i ja tinc el grup fet:

El Haniel Hernàndz Carrasco,en Josepm Mria Pla Polluelo (els dos de 1D)i en Joan Navazo Molero que no se de quina tutoria és.


Adeu!!!

aLmaa ha dit...

Hola Joan!
Bueno... Que volia imprimir els problemes aquests i, m'he donat compte que posa que no es pot entrar...

Ara que faig?

:S

Uenuu...
Deu!



aLmaa...[**]

Alícia Díaz ha dit...

El nostre grup és:


-Lídia De Pablo 1rC


-Rocio Alfaro 1rE


-Guille Aljama 1rE


-Alícia Díaz 1rD


Deuu


By : Alicee

Anònim ha dit...

a algu li deixa entrar als problemes? perk a mi no

aLmaa ha dit...

Qui ets?
...xDD!...

No, a mi tampoc em va...
Prova un altre cop, a lo millor, t'hi va...
Però jo m'he estat tota l'estona i...

NO!




xDD!



Uenuu...Adeeeu!














aLmaa...[*][*]

Joan MS ha dit...

Hola a tots i totes!

l'enllaç és correcte però el que falla és el servidor on estan "penjats" els problemes. En quant funcioni intentaré baixar-los i penjar-los a la nostra web.

Entretant podeu anar provant.

Ànims

Lídia 1rC ha dit...

m'ha deixat obrir-lo intenteu-ho vosaltres

victor ha dit...

Victor : El Joan de 1b , el David blanco de 1d i yo (el Victor de 1d)
ens apuntem .

Adrià Bautista 1er C ha dit...

Hola
Soc l'Adrià Bautista de 1erC i vull participar però no tinc cap grup si hi ha algu que volgui anar amb mi que m'ho digui=)

Adeeeu

Anònim ha dit...

m'han dit que hi ha un viatge de premi per a 4 persones. m'agradaria saber on es farà. espero que algu contesti les preguntes perque de moment no veig cap contestacio :s
dew

Joan MS ha dit...

Hola Anònim ... recorda que és obligatori signar els comentaris.

És molt extrany contestar a algú de qui ni tan sols saps el nom!.