dilluns, 16 de novembre del 2009

Brundibar: una òpera per a l'esperança

Brundibar és una petita òpera composta i estrenada a l'antiga Txecoslovàquia, durant els anys de l'ocupació nazi. Les seves especials característiques - va ser representada per nens i nenes presoners de guerra molt propers a la mort i, per tant, és alhora un cant a la vida i a l’esperança- l’han feta molt popular entre tots els públics.
Després de veure l'exposició Resistents i deportades, iniciem un treball sobre aquesta obra. De moment, podem tenir-ne un tast amb aquest vídeo.

1 comentari:

sara vila ha dit...

no va ser així que la coral de l´any passat van actuar nens i nenes de l´institud ? a ... alguun joc molt gran que ara no em recordo .
I jo hi vaig anara amb els meus pares per veure a la meva germàna cantar a la farandula i va esta molt bonic , i tot aixó o dic per aver veure aquests video de els nens/es de la brundibar