divendres, 25 de setembre del 2009

Una salutació companys!


La setmana del 28 de setembre al 2 d'octubre  farem la presentació d'aquest bloc-web a totes les tutories de primer.

Una de les utilitats del web més interessant és que pot servir com a espai de comunicació virtual on professorat, alumnat, pares i mares exposem les nostres opinions, inquietuds, curiositats, ... al voltant dels temes més diversos ... sempre amb el respecte i la voluntat de servei als altres amb què ha estat ideat.


Per aquest motiu cadascuna de les entrades (informacions) del bloc dóna la possibilitat de fer comentaris.

Practica fent un petit comentari en aquesta entrada escrivint un llibre que t'hagi agradat molt llegir, un lloc que t'hagi agradat molt visitar o una pel·lícula que t'hagi agradat molt veure (només una de les tres coses, eh?). Recorda que l'has de signar!.

77 comentaris:

Victor ha dit...

El llibre que més me a agradat es el de CREPÚSCULO.

Maria ha dit...

hola!
a mi el llibre que m'agrada mes a sigut "la Maldició"



ADEU!!!!!!!!!!!!!


Maria

Daniela Andrade ha dit...

Hola!!!!
Un dels llibres que m'agradat molt llegir ha sigut Cronica De Una Muerte Anunciada de Gabriel Garcia Marquez.

Victor ha dit...

UU...Sona malament =S

Lídia ha dit...

el lloc que més m'ha agradat és París

Genis ha dit...

El llibre que mes m'agradad es el Parque Probido es molt original.

Laia ha dit...

Holaa!!
A mi la pel·licula que m'ha agradat més ha sigut::
" AMERICAN PIE 5 "


Atentament::____ LaIa 1rC

Marta ha dit...

hola, ús vui recomar un llog per anar de vacances que per cert he estat aquest cap de setmana
es l'ampolla a part d'abaix de valencia.

Mikaela ha dit...

Hola!
a mi me agrada més es el de Julia i la dona desapareguda.

Simon ha dit...

La pel·lícula que m´ha agradat és Harry Potter.

Stefania i Judit ha dit...

La pel·licula millor vista per la Judit i la Stefania és Harry Potter i el Misteri del Príncep.
I el millor llibre és Harry Potter i la Pedra Filosofal. El millor lloc per visitar és New York i Londres, i la millor sèrie és Fisica o Química.

jose ernesto ha dit...

El que m'agrada més ès:la pel·lícula de Millenium.

Gabriel =) ha dit...

A mi el lloc que més en va agradarm es quan vaig anar a e Monserrat. A mi magrada molt anar a Monserrat i muntar-me en el trenet cremallera.

Adeu!!=)

Sergio ha dit...

Ami el lloc que més m'agradat és el poble dels meus pares que es Cordoba:Santa Eufemia.

alex ha dit...

La pel·lícula que m´ha gradat mes a sigut TERMINATOR.

jesusito ha dit...

la pel·lícula que m à gradat es distrit 9 i san valentin sangrient 1c

ADRIÀ ha dit...

HOLA!!!!!


A mi m'agrada la pel·lícula de REC quines ganes que treguin REC2!!!!!!




ADRIÀ BAUTISTA
ADEU^^

ISMA ha dit...

LA PELICULA KE MES MAGRADAT A SIGT DISTRICT 9

albert c.p i judith ha dit...

els nostres llibres preferits són crepusculo, el princep de la boira
i els comics de asterix i obelix

Olga ha dit...

El lloc que m'ha agradat a sigut anar de creuer.

Andrea ha dit...

El lloc on m'ha agradat més anar a sigut Paris i de creuer.

Claudia ha dit...

A mi m'agrada bastant llegir, i el llibre que més m'ha agradat sigut el de el noi amb el pijama de ralles y la saga de Crepuscle ^.^

SANDRA ha dit...

LA PEL·LÍCULA QUE MÉS M'HA AGRADAT A SIGUT CREPÚSCULO Y EL LLIBRE QUE MÉS M'HA AGRADAT A SIGUT LES BRUIXES.




DEW ! ! ! !


SANDRA 1rD

aLma ha dit...

La pel·lícula q més m'ha agradat ha sigut CREPUSCULO amb Robert Pattinson i la Kristen Stewart...

De llibres m'encanta el llibre de GHOSTGIRL, q tracta d'una noia q va a l'institut i es mor, encara q Lluna NOVA (la segona part d CREPUSCULO) també està molt bé...

I, el lloc on m'agrada anar és a Calella de la Costa (BCN) amb la platja i, fan caiac.


















aLma 1rD!

Alicee ha dit...

Jo el que més m'agrada és el de Busco a Violet Park però el que més m'agrada és llegir el CUORE XD

Alicee ha dit...

EL CUORE enganxa!!!!

Mely ha dit...

Ami la pèl·licula que més m'agradat a sigut la de EL GRITO 2! =)

Clara ha dit...

La pel·licula que més m'agradat a sigut La Casa de Cera!!

Antonio Requena ha dit...

A MI EL LLIBRE QUE M´HA AGRADAT
MÉS A SIGUT:

LA CAIDA DE ROMA

Anònim ha dit...

Hola el llibre que mes m'agradat a sigut el de (EL NIÑO DE EL PIJAMA DE RALLAS) :'( pobres nens :'(

de yazmmiiin....

Anònim ha dit...

hola m´ha agradat veure la pel.licula de BATMAN BEGIM i CREPÚSCULO i el llibre que es molt divertit CHARLIE I LA FÀBRICA DE COCHOLATE i el lloc BRASIL.

Gabri.....

Anònim ha dit...

hola, m´agradat llegir el llibre de vols ser el novio de la meva germana, esmolt divertit i es una mica lío perque primer troba a un i no li agrada. I la pel.licula de crepúsculo es molt sentimental.

Ruth Janine

Anònim ha dit...

A mi el llibre que més m'ha agradat a sigut LUNA NUEVA ( de la saga de CREPÚSCULO), estic dessitjant a que arribi novembre perquè surti al cinema LUNA NUEVA!!!



Rocio A.

Anònim ha dit...

A mi el llibre que més m'ha agradat, es "A MEDIA NOCHE".
Un llibre de terror que et deixa els cabells de punta.

Monicaaaaaa.

Anònim ha dit...

HoooLaaaaaa !!!!
La pel·lícula q més m'agradat a sigut REFLEJOS



Xavi 1rE

Noe 1e ha dit...

Holaaa!! ami la pel·licula que mes m'agrada es la de [LA LLAMADA PERDIDA]
Es molt xulaa!!!

Anònim ha dit...

Dana =)

hola! A mi el llibre que més m'agradat llegir a sigut: El diario de Cathy.
La serie de televisió que més m'agrada es El Internado.
Els dibuixos animats que més m'agraden son Els Simpsons.
El progrma d'entreteniment que més m'agrada es El Hormiguero. =)

Anònim ha dit...

Guille 1rE

La série que més magrada es el Hormiguero o Crakóvia.

La pel·licula que més m'ha agradat es la de Harry Potter o La noche en el museo.


=)Si algu més li agrada aixó que comuniqui.

Anònim ha dit...

Rocio =)



Hola, a mi la pelicula que mes m'ha agradat es la de Crespusculo.
La serie que mes m'agrada es Fisica o Quimica. Y el millor llibre que he llegit es es el de las Cronicas de Narnia!!!
I un lloc on m'ha agradat molt ha sigut a Almeria pero m'agradaria molt anar-hi a Madrid!!!!



ADEUUUU 1E

Anònim ha dit...

Me a agradat el llibre de: Los Pilares De La Tierra de Ken Follet lo que pasa es un toxasu de llibre.

dew

Raul Fuentes 1rE

Anònim ha dit...

La pel.lícula que m'ha agradat més ha sigut MORTADELO Y FILEMON.

MARC CATALAN VECIN

laura 1e ha dit...

holaaaa!!!
la pel.licula que més m´ha agradat ha sigut la de matilda

Anònim ha dit...

LA MUSICA QUE MES M´AGRADA TOTES
LES CANÇONS DE MICHAEL JACKSON.





VICTOR M.

fran ha dit...

el lloc k m'agradat es a madrid a veure el bernabeu i a veure les cibeles la puerta del sol etc....






fran.p

victor!!!gomez ha dit...

el loc mes ma agradat a sigut el creue

Anònim ha dit...

La pel.ícula que més m'ha agradat
ha sigut MOUNSTROS VS ALIENIGENAS.


TONI MARCHAL CABELLO

Anònim ha dit...

HARLEY/
HOLA la serie que mes m' agrada es
shin chan i també kuzco molaa
i de peli DISTRITO9

aLma ha dit...

Tens tota la rao, Guille, Crackòvia, lo millor d la telee!!!

Joan MS ha dit...

Un llibre que m'ha agradat molt (molt, molt, molt) llegir és "Le veus del Pamano", una peli ... "La vida es bella" i un lloc ... la vall de Boi.

daniel .d .q ha dit...

magrada molt el cole ies

Miriam ha dit...

El que més mha agradat,és visitar la platja de Almeria.

Brian R.E ha dit...

Una pel.licula que m'agrada molt és Harry potter i el mistery del princep.

RAUL RT ha dit...

HOLA AMICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Els meus llibres favorits són Harry Potter i els d'èssers fantàstics i de molta por.
I les pelis de por i de molta imaginació també moltes ++++ I SOBRETOT HARRY POTTER.


DEEEEEEEEEEEEEEEW !!!!!

pedro ha dit...

Hloa
Ami el llibre que m´hagrada mes es harry pooter in la pelicula que mes m´hagrada es solo en casa

mªcarmen ha dit...

una peli que em va agradar perque al principi la veritat que feia una mica de pena pero que era bonica es:"en busca de la felicidad" era molt bonica!!! :) :)

Yaiza ha dit...

El que més m´agradat és visitar la platja de Tarragona.

NURIA ha dit...

La pel·licula que més m'ha agradat
és "17 OTRAVEZ".I el hormiguero és super divertid.

Miki ha dit...

Las pel·liculas que més m´agradan son les de Harry Pottes.

daniel .d .q ha dit...

hola
el llibre que mes magradat es el de recors perque magrada molt els recors

raul pa ha dit...

HOLA!!!

El llibre que més m'agradat a sigut el de les frases celebres
de l'hormiguero .




RAUL adeuuuuuu !!!!!!!

sara ha dit...

holaa sóc la SarA i el llibre /llibres que més m´hagradat : ès més emocionant ,plena de amor,té una mica de misteri ,els personatges principals són la família collen sabeu ja quin llibre/llibres són ?

TOTA LA SAGA DE CREPÚSCULO !!!

sóc una gran fan de crepúsculo.
xD

Daniel ha dit...

Hola!!
La peli que mas me a agradat a sigut tota la saga de terminator sobretot la nova: terminator salvation.La saga continua...

MALENA ha dit...

Hola el llibre que més m'agrada es... " Un petó de mandarina" i el lloc que m'agrada més és Almeria

Sergi SM ha dit...

Hola!
La peli que mes magradat:
"rec"

Samantha ha dit...

Holaa!! ...
La serie que mes m'abgrada es el Hormigoro...
El llibre que més m'ha agradat és
Ghost Girl.
El lloc que més m'ha agradat es Italia " Venecia"

By: SaMaNtHa 1rB

ferran.ml ha dit...

hola
la peli que m'agradad es Harry potter i el lloc es Roma i el llibre es Harry potter

PauLaA & MariiA ha dit...

HolAA!* LA PEL.LICULA QUE ENS AGRADEN MÉS SON : CREPÚSCULO I LUNA NUEVA...AAA!!!LA DE LUNA NUEVA S'ESTRENARÁ EL DIA DE L'ANIVERSARI DEE LA MaArIIA!!!

***PaUlAa***&***MaArIIa***
1B

ana leny ha dit...

la pel.licula que mes m'agrada és la de jon travolta el lloc madrid

slava ha dit...

el llibre que mes m'ha agradat ha siut triniti blood de vampirs jajajajajajjaajajaj bueno dew.

que us chuclin la sang xdxdxd

mohamed ha dit...

el libre que mes m agradat es : el llibre de crackovia us recomano que el compreu!

Anònim ha dit...

la millor pel-licula es ''un san valentin sangriento'' XD... TERRORRR...
barreiro..:)

mohamed ha dit...

el lloc k mes m agradat as sigut holanda amsterdam es lo millor i el mas que m agradat es parc de atracion

dani barreiro ha dit...

hola!! ami m'agradat molt tenerife es molt petit però te moltes coses que son interesants

Laura ha dit...

Hola,
a mi els llibres que mes m'han agradat han sigut els de la saga de crepúsculo són els millors i la pelicula tambe m'agradat molt.

Marc Egea ha dit...

Hoola

Las millors pel·licules de la historia es la Saga De Harry Potter i el llibre mes xulo es el de Harry Potter i las reliquias de la muerte.



Adeu

Anònim ha dit...

El llibre que més m'ha agradat ha sigut el petit vampir que me'l va recomenar la meva germana.

Miriam Barón Igeño 1rA

Alba ha dit...

El llibre que mes m'agradat ha sigut el de Querida susi querido paul que tracta de uns nois que se envien cartas perque estan molt lluny i no es veuran