dimarts, 22 de setembre del 2009

Extraescolars

Ja us podeu apuntar a les activitats extraescolars de l'IES Sabadell. L'oferta és amplíssima:

FUTBOL, BÀSQUET, CAPOEIRA, ESCACS, COUNTRY, HIP-HOP, JUDO, PATINATGE, GIM. RÍTMICA i TEATRE.

Inscripció: del 18 al 29 de setembre deixant a la bústia de l'AMPA: la butlleta d'inscripció (a consergeria n'hi ha) i una fotocòpia de la targeta sanitària.

Preu: 13€ al mes per les activitats d'1h 30', 15€ al mes per les de 2h, 20 € al mes per al Teatre i gratuïta la de Country.

8 comentaris:

ADRIÀ ha dit...

DEFINITIVAMENT BASQUET!!!!!!!!







adeu!!!
:P

jose ha dit...

me apunto a futbol que mola mas que basquet

albert c.p ha dit...

jo soc mes de futbol i padel XD

Jose ha dit...

A mi lo segon de esport que m'agrada es pin pon i basquet lo tercero

aLma ha dit...

Quan comença teatre??

Alexys ha dit...

El millor es el basquet i jo m'apuntaria però estic al Creu Alta Sabadell Basket

Anònim ha dit...

jo me apunto a gim.rítmica per que ma grada dot i crec que soc bona

joel ha dit...

jo prefereixo el futboll