dijous, 18 de febrer del 2010

La violència i els nens

Encetem un parell de setmanes en què el treball d'aprofundiment tutorial girarà entorn  el tema de la violència i els nens.

Un primer treball ens vol fer conscients d'una realitat extraordinàriament dura i desconeguda com és la dels nens soldat.

Més endavant, a partir del visionat de la pel·lícula "Slumdog Millionaire", intentarem fer-nos també conscients de les situacions extraordinàriament desafavorides que viuen milions i milions de nens en moltes parts del món (en particular a la Índia).

4 comentaris:

aLmaa (1rD) ha dit...

Hala, veurem "Slumdog Millionaire"?
Jo ja l'he vista i és molt bona!!

;D

Malen@ ha dit...

Jo també la he vist, es molt bona!!

jejeje

=)


adeu!!!

Daniela ha dit...

Sí la peli "Slumdog Millionaire" ha estat més que bé jo crec que a tots ens ha deixat un bon ensenyament i es que en de valorar el que tenin y no despreciar res de res y també que hen de saber escollir les amistats que a vegades creien que són bones pero en realitat no...

aLmaa (1rD) ha dit...

Jo ja l'havia vista al cinema, la peli, però... Crec que aquesta segona vegada que l'he vista... M'ha agradat més...
Al menys són pel·lis bones... No com documentals que t'avorreixes... ;D (Que tampoc estan tan malament, però m'agrada més SLUMDOG MILLIONAIRE!)

A'